character-logic

Blender Game Engine feladatok

Elkezdődött a hetedikesekkel a játékfejlesztés Blenderben. Első komolyabb feladatsorunk…

  1. Készíts egy logikát, amely a Blender alapértelmezett négyzetét mozgatja a billentyűzet segítségével a síkban, négy irányban.
  2. Készíts logikát, amely úgy mozgatja az előző négyzetet, hogy a balra és jobbra nyilakkal a függőleges tengely mentél forog, míg a fel és le nyilakkal előre megy és tolat.
  3. Készíts logikát amelyben a kocka síkbeli mozgását négy véletlen (Random) szenzor irányítja. Figyeld meg, milyen mozgást végez.
  4. Készítsd el egy FPS játék kameramozgását a Blender játéklogikájában!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.