A legnagyobb különbség a hagyományos, kézzel rajzolt animáció és a számítógépes animáció között az a tény, hogy az utóbbi valójában három dimenziós, térbeli. Az első lépésciklus, amit számítógépes szereplővel készítettem, tökéletes volt oldalnézetből, de amikor elölnézetből rápillantottam, a karok átszelték a testet és a térdek rossz irányban hajoltak meg. Ettől kezdve kétféle nézetből egyszerre figyeltem a szereplőre, így mindig láttam, működik-e az adott mozdulat.
Mivel a számítógépes animáció valóban térbeli, a jelenetet vagy az animáció bizonyos elemét újra felhasználhatod, és senki sem mondja, hogy ugyanarról a mozdulatsorról van szó. Elég csak egy másik szögben elhelyezni a kamerát, a jelenet teljesen másképp fog kinézni! Kissé változtatsz a mozgás időzítésén, vagy másképp mozgatod a kart, a fejet s máris elveszti a hasonlóságát az eredetihez. Takarékos megoldás tömegjelenetekhez.