8. osztály: Blogok, portálok és oktatóanyagok az interneten

blogger-outreach-2

Ezen az órán egy blogot fogunk létrehozni. Ránézünk néhány portálra és ha marad időnk, még tanulunk is valamit 😉

Dolgozat: Töltsd le és nyisd meg a feladatot! A kerület és területre alkalmazz képleteket! Az összegre és átlagra pedig függvényeket!

A feladatban találsz egy pontozást is, ez is segít a megoldásban! Ha készen vagy, mentsd a saját neved alatt az asztalra és küldd el onnan a tanári e-mail címre!

Táblázatkezelés feladat.

 

BLOG:

Az eredeti „weblog” kifejezés a „web” és „log” (napló) szavak összetételéből keletkezett, ebből rövidült a mára bevetté vált blog avagy “binarylog” alak.

Témája sokrétű: lehet egyszerűen egy interneten közzétett személyes, egyéni napló, vagy egy témára koncentráló szakmai oldal, lényeg az, hogy általában fordított időrendi sorrendben jelennek meg benne a bejegyzések. Mintha a naplódban visszalapoznál.

A blogolás és a civil média nagy lendületet kapott a 2001. szeptember 11-ei terrortámadás után. Az eseményeket megíró civil tudósítók, a terrorizmus elleni háború témáját megbeszélő webnaplók, és a veszteségek feldolgozásában segítő blogok komoly figyelmet kaptak.

  • Nézz utána a magyar wikipédia BLOG bejegyzésében, mi az a “haverblog” és a “blogregény”!
  • Nézz bele egy autósblogba, egy videoblogba, és egy kajablogba!
  • És most jövünk mi!

blogger

A tanulói levelezésből elérhető a Google Blogger rendszere. Hozz létre egy érdeklődési körödnek megfelelő blogot!

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.